نشست خبری کادرفنی پرسپولیس بعد از مصاف با ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر در نهایت با اصرار عجیب عوامل صداوسیما برگزار نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تمرکز تیم ما به هم ریخته است و بازیکنان فولاد علاقه ندارند در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ما با چه منطقی پیروان دیگر مذاهب رسمی مانند مسیحیان و یهودیان و زردشتیان را وادار به رعایت حجاب می‌کنیم؟ امیدوارم این سخن و این مقاله موجب ملال نشود! نمی‌گویم شرط بلاغ همین است، اما سخنی است که از روی صدق نوشته شده است. در روزگاری که تایید کردن کار آسان‌تری است، پیامبر عزیز اسلام فرمود: «دوست تو کسی است که با تو سخن صادقانه می‌گوید، نه کسی که تو را تصدیق می‌کند.» بدیهی است در روزگاری که برای پلمب کردن کف می‌زنند، سخن کسی که بگوید: «نکنید!» ممکن است خریداری نداشته باشد.
جو بارون، مدیر فیورنتینا، پس از حضور در لیگ کنفرانس، در جملاتی طعنه آمیز خطاب به یوونتوس گفت که ما به قوانین احترام می گذاریم.
سرمربی استنقلال خاطرنشان کرد: این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه ما امروز از مسیر مبتنی بر سنت‌های الهی و فرهنگ استقامت و حرکت مردمی فاصله گرفته‌ایم، در حالی‌که در دوران دفاع مقدس امکانات حداقلی داشتیم ولی خداباوری، عدالت و ایمان حاکم بود؛ امروز در صنعت و اقتصاد مشکل داریم چون از فرهنگ دوران دفاع مقدس دور شدیم و مسیر را درست نمی‌رویم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست دولت در قبال مسائل فرهنگی کاملا روشن است و قانون‌گرایی را در حوزه فرهنگ و هنر به جد دنبال خواهیم کرد و ما به دنبال ایجاد تعامل و همگرایی با همه اقشار فرهنگی و هنری هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: می‌دانستم ایران ما را از نظر تاکتیکی و فنی غافلگیر نمی‌کند ولی به بازیکنانم بابت سخت بودن مسابقه هشدار داده بودم.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر چه ادعا می‌شود تحریم‌ها برای شکستن مقاومت دولت است اما واقعیت آن است که دولت و ملت ما یکی هستند و تحریم‌ها کل اقشار جامعه ما را هدف قرار داده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید گل اول تیمش هیچ مشکلی نداشته و بازی جوانمردانه رعایت شده است.
شما به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند وگرنه تا به حال من نشانه‌ای از این علاقه در شما ندیدم. اگر شده خواهش می‌کنم نمونه‌های آن را برای روشن شدن ذهن من اعلام کنید. این مثل دوران اشغال افغانستان از طرف کشور دوست و برادر روسیه را شنیدید؟ «ما زیر بار زور نمی‌رویم، مگر زور پرزور باشد؟»
سردار علی فدوی گفت: به صورت مسلم هم دولتمردان عراق و هم حاکمان اقلیم کردستان باید این بلیه را از داخل خاکشان بیرون کنند، ما برای تمامیت ارضی عراق جان‌ها داده ایم و قطعاً خدشه‌ای به تمامیت ارضی عراق وارد نمی‌کنیم.
مرد جوان در دادگاه گفت: من فکر می‌کردم مونا بعد از ازدواج و زندگی در تهران کمی رفتارش معتدل‌تر شود و از این همه سادگی دست بردارد چندبار به او گفتم وقتی با دوستانم بیرون می‌رویم یا به خانه ما می‌آیند با لهجه شهرستانی صحبت نکن، سؤالات کودکانه نپرس کمی اطلاعاتت را درباره مسائل بالا ببر تا اطرافیان تو را دست نیندازند، اما او قبول نمی‌کند.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: هنوز خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنیم، این تیم سابر باید مورد حمایت قرار بگیرد و نگاه‌ها باید به آن بیشتر باشد.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم که در شرایط فعلی نیازی به اعزام نماینده مجلس همراه با تیم ملی فوتبال به قطر نیست.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم که در شرایط فعلی نیازی به حضور نمایندگان در مسابقات جام جهانی نیست و بنده هم قطعاً به قطر نمی‌روم.
رئیس‌جمهور خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: ما با تهدیدها و تحریم‌های شما متوقف نمی‌شویم. امروز هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران رقم نخواهد خورد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: ما ممکن است زیر بار برخی از مسائل برویم، ولی هرگز زیر بار بی حجابی نمی‌رویم، ما از دهه ۶۰ تاکنون تعداد زیادی شهید دادیم برای اینکه ارزش‌های اسلامی پایمال نشود. کور خواندید اگر فکر می‌کنید با این قاعده‌ها می‌توانید حجاب و قانون الهی را زیر پا بگذارید.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
رئیس جمهور گفت: ما اولویت سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم، اگر کشوری بخواهد با ایران همکاری کند، همکاری را در زمینه سیاسی تجاری و اقتصادی به صورت فعال دنبال می‌کنیم.
رئیس جمهور گفت: ما اولویت سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم، اگر کشوری بخواهد با ایران همکاری کند، همکاری را در زمینه سیاسی تجاری و اقتصادی به صورت فعال دنبال می‌کنیم.
فرمانده کل ارتش گفت: تاریخ گواه است که پیشینیان ما با تمام توان و با توکل به خدا بار سنگین مسئولیت خطیر پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را برعهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس از آن سربلند بیرون آمدند.
رضا جعفری بازیکن تیم نساجی در اعتراض با اشتباهات پیاپی داوری برای تیم نساجی گفت: نمی‌گویم عمدی بوده اما اشتباهات بچه‌گانه هر هفته به ما آسیب زده است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ